mandag den 28. marts 2011

Nyt ansigt i huset pr. 1. april


Jeg hedder Inger Carlsen og glæder mig til at møde alle kunder, kursister, forhandlere her på bloggen og butikken i Vejle.


I mit tidligere arbejdsliv har jeg bl.a. undervist i EDB, fortrinsvis i Officepakken og AutoCad, været i forretning og værkstedassistent på et arbejdstilbud for udviklingshæmmede



Mine interesse for det kreative har været gemt godt væk i mange år, min interesse for syning, strikning, filtning, male billeder, træarbejde, smykker m.m. blev vækket ved en tilfældighed for 3 år siden, så nu er jeg kommet stille og roligt kommet i gang og ja jeg har en masse at lære endnu, men jeg lover jer at gøre hvad jeg kan for at komme ind i de forskellige ting og kan give jer en god vejledning eller forklaring på jeres spørgsmål.


Mine andre interesser er min store have (også kaldet Prærien), musik, bøger og mine dejlige lange gåture med min hund Basse og så selvfølgelig min familie med mand, søn datter og svigersøn og 2 herlige børnebørn.


Vi ses i butikken.

Ingen kommentarer: