mandag den 3. marts 2008


Hvorfor en "symaskine-blog"?

Det første spørgsmål, når man skal købe en symaskine er, hvilken symaskine, skal jeg vælge. Dernæst er der spørgsmål om hvad gør jeg, når symaskinen ikke gør det, jeg synes den skal - er det mig eller symaskinen, der er forkert på den? Har jeg brug for et kursus eller har symaskinen brug for et eftersyn!


Når man så har lært sin symaskine at kende - og evt. tilhørende software - så dukker der spørgsmål op om syteknikker, hvordan gør jeg for at få det ønskede resultat, for slet ikke at nævne det store felt, der hedder inspiration til anvendelsen af sin symaskine.


Så vidt jeg kan se, mangler der et forum for disse emner, så derfor en "symaskine-blog" - og det skulle ikke undre mig, om der dukker endnu flere relevante emner op!

Da en blog er en fler-vejs kommunikation er der åbnet op for at vi i fællesskab kan præge bloggens indhold - så hermed hjertilg velkommen til BL-Tradings blog om symaskiner.

Ingen kommentarer: